2.პროექტის მთავარი იდეა: ხილი ჯანმრთელობისათვის სასარგებლოა.
3.პროექტის აქტუალობა: კლასში ჩატარებული გამოკითხვის შედეგებით საკვებად ხილს ირჩევს უმცირესობა.
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს მიეცეს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაუფლების შესაძლებლობა. შეძლონ ორგანიზმისათვის სასარგებლო საკვების დასახელება, გააცნობიერინ რატომაა ხილი სასარგებლო. პროექტის მსვლელობისას მოსწავლეებს უვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების, კვლევის, ინფორმაციის დახარისხების, კრიტიკული აზროვნების უნარები, საკუთარი აზრის ლოგიკურად ჩამოყალიბების და ზეპირი მეტყველების კულტურა.
5.პროექტის სრული აღწერა: ა)მათემატიკის გაკვეთილზე შეადგენენ და განიხილავენ ცხრილს ,,რომელ დესერტს ავირჩევდი".
ბ)ბუნებისმეტყველებაში ვიწყებთ ახალი თემის შესწავლას ,,მცენარეები".
გ)მოსწავლეები თავისი სურვილით ირჩევენ რომელიმე ხილს, მოიძიებენ ინფორმაციას მის შესახებ.
დ)ინფორმაციას წარმოადგენენ წერილობითი სახით და ნახატით.
ე)მათი მოძიებული ინფორმაცია აიკინძება საინფორმაციო ბიულეტენის სახით.
ვ)ჩაატარებენ დასკვნით ღონისძიებას.
6.მონაწილეთა ასაკი:6–7 წელი/ მე–2 კლასი
7.პროექტის ხანგრძლივობა: 2013 წლის ნოემბერ–დეკემბერი; 7 კვირა, 2 საგაკვეთილო საათი კვირაში.
8.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში და კლასის გარეთ: ინფორმაციის მოძიება წიგნებში და ინტერნეტში,ბიბლიოთეკით სარგებლობა, მასალის დამუშავება, ნახატების შექმნა, მშობლების ჩართვა პროექტში– აკეთებენ გოზინაყს და ჩურჩხელებს, აწყობენ ხილით საახალწლო სუფრას.მზადება პრეზენტაციისათვის, პრეზენტაცია.
9.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:საინფორმაციო ბიულეტენი, სამახსოვრო ,,ჯანმრთელები რომ ვიყოთ".
10.სარგებელი სხვებისთვის: დაათვალიერებენ და გაეცნობიან მოძიებულ მასალას.
11.სამუშაო ენა: ქართული.
12.საგნები/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართ.II.3.მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება; ქართ.II.5.მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის მოძიება; ქართ.II.11.მოსწავლეს შეუძლია მცირე მოცულობის ტექსტის შედგენა.
ბუნ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მცენარის ძირითადი ნაწილების აღწერა; ბუნ.II.2.მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის თვისება.
მათ.II.11.მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივი მონაცემების შეგროვება მისი უშუალო გარემოცვის შესახებ. მათ.II.12.მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივი მონაცემების მოწესრიგება. მათ.II.13.მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივ მონაცემთა ინტერპეტაცია.
13.ფასილიტატორი: მზია ხუსკივაძე
14.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა: m.khuskivadze@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий